Bydgoskie Stowarzyszenie Miłośników Zabytków BUNKIER ogłasza konkurs fotograficzny dla wszystkich miłośników zabytków pt. UKRYTE A BEZCENNE (CZY TO JUŻ ZABYTEK?)
Konkurs ma na celu otrzęsienie ze snu zimowego, zachęcenie do spacerów oraz odnalezienia mało znanych lub znanych i niedocenianych perełek w naszym mieście i okolicach. Może to być budynek, element jego wyposażenia, pomnik, lub... ogranicza Was tylko spostrzegawczość
Na Wasze zdjęcia przesyłane na mail forum@bsmz.org czekamy do 31 maja 2018, później nastąpi głosowanie.
Pełen regulamin znajdziecie poniżej
Zachęcamy do wzięcia udziału zarówno amatorów, jak i profesjonalistów
Na zwycięzców czekają upominki z logo stowarzyszenia i nie tylko
Załącznik:
konkurs..jpg [ 407.94 KiB | Przeglądany 67980 razy ]
Regulamin konkursu fotograficznego: UKRYTE A BEZCENNE (CZY TO JUŻ ZABYTEK?)
A. Postanowienia ogólne
1. Organizatorem Konkursu jest Bydgoskie Stowarzyszenie Miłośników Zabytków BUNKIER
2. Konkurs jest przeznaczony dla wszystkich miłośników Bydgoszczy i ma zasięg ogólnopolski.
3. Czas trwania konkursu 09.04.2018 do
30.06.2018r i jest podzielony na etapy:
a) wysyłanie prac konkursowych do
31.05.2018 roku.
b) głosowanie od
01.06.2018r do 30.06.2018r 4. Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi w ciągu tygodnia od daty zakończenia Konkursu.
5. Zwycięzcy nagrody odbiorą osobiście.
B. Uczestnicy
1. W Konkursie może wziąć udział każdy użytkownik forum
2. Z uczestnictwa w Konkursie wyłączeni są członkowie Stowarzyszenia oraz organizatorzy Konkursu.
3. Każdy Uczestnik może przesłać maksymalnie
3 zdjęcia.
C. Zasady Konkursu
1. Zadaniem Uczestników Konkursu jest wykonanie fotografii na terenie Bydgoszczy lub sąsiednich gmin.
2. Celem Konkursu jest odkrycie cennych, znanych tylko lokalnie obiektów o wysokiej wartości kulturowej
3. Technika wykonania zdjęć jest dowolna, przy czym fotografie powstałe w rezultacie wyraźnej ingerencji graficznej będą odrzucane.
4. Nie będą akceptowane prace z których jakiekolwiek elementy zostały usunięte lub dodane w wyniku obróbki graficznej, powstałe w wyniku połączenia różnych fotografii (kolaże i fotomontaże).
5. W Konkursie nie mogą wziąć udziału prace wcześniej publikowane w innych mediach czy konkursach. Zdjęcia muszą pokazywać obecny stan fotografowanego obiektu.
D. Nadsyłanie prac.
1. Prace konkursowe należy nadsyłać pocztą elektroniczną w załączniku na adres:
forum@bsmz.org, w temacie musi zostać podane imię i nazwisko uczestnika oraz słowo KONKURS;
2. Prace proszę nadsyłać w wymiarach min. 1200x800px do max 1600x1200px, w formacie JPG, max. 1MB
E. Jury.
1. Oceny nadesłanych prac dokonują użytkownicy forum w wątku konkursowym
2. Jury zastrzega sobie prawo do dyskwalifikacji zdjęć nierealizujących tematu Konkursu lub niespełniających innych zasad Konkursu.
Z udziału w Konkursie mogą zostać wykluczone prace zdradzające wady formalne (słaba jakość zdjęć, zbyt mała
rozdzielczość itp.). Odrzuceniu podlegają zdjęcia, na których znajdują się znaki, cyfry (daty, znaki wodne, podpisy, ramki).
F. Nagrody.
1.Organizatorzy uhonorują nagrodami zdobywców I, II i III miejsca.
2. Prace laureatów zostaną opublikowane na stronie Stowarzyszenia
3. Laureaci zostaną powiadomieni o wynikach drogą e-mailową.
G. Postanowienia końcowe
1. Uczestnik Konkursu z chwilą nadesłania prac na Konkurs oświadcza, że: akceptuje niniejszy Regulamin i jest autorem nadesłanych zdjęć
2. Odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich, które mogłyby zostać skierowane do Organizatorów Konkursu, przyjmuje na siebie Uczestnik Konkursu;
3. Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby konkursu zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych dn.29.08.1997 r. Dz.U. Nr 133 poz.833 z póz. zm.; udziela Organizatorowi Konkursu nieodpłatnej licencji niewyłącznej, uprawniającej Organizatora do korzystania przez czas nieoznaczony oraz bez ograniczeń terytorialnych i ilościowych z przesłanych zdjęć na wszystkich polach eksploatacji, a w szczególności obejmującej uprawnienie do:
* utrwalania;
* wprowadzenia do pamięci komputera;
* publikacji na stronie internetowej Organizatora oraz na profilu Organizatora w serwisie Facebook.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie