Forum Bydgoskiego Stowarzyszenia Miłośników Zabytków "BUNKIER"

UWAGA: W przypadku problemów technicznych z forum lub problemów z rejestracją prosimy o kontakt pod adresem: forum@bsmz.org lub prosimy pisać w dziale "POMOC" (dział ten nie wymaga rejestracji).
Dzisiaj jest wtorek, 19 mar 2024, 09:05

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regulamin
Post: poniedziałek, 29 cze 2009, 09:11 
Offline
BSMZ Bunkier

Rejestracja: czwartek, 2 kwie 2009, 23:00
Posty: 627
Regulamin korzystania z forum

1. Wszelkie materiały, informacje, pliki, rysunki, zdjęcia itp. dostępne na niniejszym forum nie mogą być publikowane i rozprowadzany w żadnej formie bez pisemnej zgody.

2. Korzystając z tego forum zobowiązujesz się nie obrażać użytkowników forum, nie zamieszczać na forum tekstów obraźliwych i nieetycznych oraz nie publikować materiałów o treści wulgarnej lub sprzecznej z prawem.

3. Nick nie może zawierać w sobie adresu strony www oraz nie może być dłuższy niż 12 znaków.

4. Pisząc nową wiadomość - sprawdź czy wnosi ona coś do dyskusji oraz czy nie odbiega ona od tematu wątku. Niemile widziane jest pisanie postów w stylu "zgadzam się" i koniec lub powtarzanie argumentów.

4. Wszelkie błędy na forum należy zgłaszać administratorom forum.

5. Pisz poprawnie stylistycznie, gramatycznie i ortograficznie. Wyrazy składaj w całe zdania, aby czytający zrozumiał bez wysiłku i za pierwszym razem, o co Ci chodzi. Jednak nie tolerowane będzie publiczne zwracanie uwagi na ortografie innych forumowiczów (od tego są prywatne wiadomości). Jeżeli szanujesz czas i wiedzę innych użytkowników Forum i chcesz od nich otrzymać odpowiedź, zadbaj o schludny i poprawny ortograficznie wygląd swojej wiadomości. Dopuszczamy pisanie bez polskich liter.

6. Zdjęcia na forum nie powinny przekraczać rozmiarów standardowych wiadomości czyli 800 x 600.

7. Nie używaj avatarów większych niż 100x100.

8. Stosuj się do poleceń administratorów i moderatorów.

9. Osoby chcące zamieszczać na forum informacje o planowanych wydarzeniach proszone są o kontakt z administracją forum memberlist.php?mode=leaders.

10. Zabrania się umieszczania w swoim profilu lub podpisie adresów www stron o charakterze komercyjnym, a także innych stron, które w jakikolwiek sposób naruszają obowiązujące w Polsce prawo, dobre obyczaje, itp. Wszelkie działania mające na celu pozycjonowanie stron są zabronione, a konta użytkowników naruszających ten zapis będą usuwane bez ostrzeżenia.

11. Umieszczanie na forum treści prywatnej korespondencji lub jej fragmentów bez zgody obu stron jest zabronione. Osoby otrzymujące za pośrednictwem forum spam lub obraźliwe treści proszone są o ich przesyłanie bezpośrednio do administratorów / moderatorów. Na tej podstawie podejmowane będą dalsze kroki.

12. Każdy z nowych użytkowników zaraz po zarejestrowaniu musi napisać choć jeden post (wystarczy zwykłe "witam" w dziale "o sobie") w przeciwnym razie konto zostanie usunięte i konieczna będzie ponowna rejestracja.

13. Wstawiając zdjęcia na forum należy korzystać z opcji "Dodaj plik", zapisując je w ten sposób bezpośrednio na serwerze Stowarzyszenia. Wyjątkiem są zdjęcia linkowane z innych stron / forów (w tym przypadku konieczne jest podanie źródła ich pochodzenia).

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników forum. Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treść opinii.

Zasady porządkowe

1. Administrator oraz moderatorzy za każde naruszenie powyższego regulaminu wystawia użytkownikowi ostrzeżenie informując Go o punkcie regulaminu, który naruszył. Ostrzeżenie jest ważne przez 90 dni
2. Przy trzecim ostrzeżeniu widocznym na koncie użytkownika, konto jest blokowane na okres 1 miesiąca, a profil przypisywany jest do grupy "Banici".
3. Osobie, której konto zostało zablokowane, zabrania się zakładania nowego konta. Nieprzestrzeganie tego punktu skutkuje całkowitym zablokowaniem dostępu do forum.
4. Administrator ma prawo usunąć konto użytkownika w przypadku rażącego naruszenia regulaminu (spam, bot, zdublowane konta, itp.).
5. Posty i wątki naruszające regulamin, prawo lub dobre obyczaje będą edytowane, przenoszone lub kasowane przez moderatorów.
6. Zastrzeżenia do działań moderatorów należy zgłaszać poprzez prywatną wiadomość do administratora. Moderatorzy nie mają prawa zmieniać decyzji innych moderatorów.


Niniejszy regulamin może ulec zmianom


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Regulamin
Post: poniedziałek, 31 maja 2010, 16:21 
Offline
BSMZ Bunkier
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek, 16 gru 2008, 00:00
Posty: 6985
moja propozycja jest taka:
w działach "PLANOWANE IMPREZY", "FOTORELACJE", "ODBYŁO SIĘ" przy umieszczaniu wątków umieszczać w tytule datę na piereszym miejscu według szablonu :arrow: DD. MM. RRRR

_________________
"Czekając na idealny moment, możesz nigdy nie rozpocząć dzieła. Zaczynaj już! Zaczynaj tam, gdzie jesteś i jako ten, kim jesteś" - H. Jackson Brown


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Regulamin
Post: poniedziałek, 31 maja 2010, 23:14 
Offline
Gość
Awatar użytkownika

Rejestracja: czwartek, 9 paź 2008, 23:00
Posty: 5304
Lokalizacja: Bydgoszcz
Taka forma wprowadza chaos. Wystarczy tytuł który ma zachęcić do otwarcia wątku i odczytania wszelkich informacji m.in. daty.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Regulamin
Post: czwartek, 18 lis 2010, 19:31 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek, 26 gru 2008, 00:00
Posty: 5892
Lokalizacja: Bydgoszcz-Fordon
W związku z nasilającym się na forum procederem spamowania, które przybiera różne formy, do regulaminu forum został wprowadzony nowy punkt (10).
Wszystkie osoby, które w tej chwili naruszają ten punkt, proszone są o usunięcie adresów www ze swoich podpisów i profili do 01.12.2010. Po tym terminie nie zastosowanie się do regulaminu skutkować będzie zablokowaniem konta.

W weekend do wszystkich użytkowników naruszających ten punkt zostanie przesłane przypomnienie na PM.

-- czwartek, 18 lis 2010, 23:07 --

I jeszcze jeden nowy punkt regulaminu (11) ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Regulamin
Post: czwartek, 18 lis 2010, 22:34 
Offline
BSMZ Bunkier
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek, 16 gru 2008, 00:00
Posty: 6985
Ewing pisze:
...proszone są o usunięcie adresów www ze swoich podpisów i profili do 01.12.2010. Po tym terminie nie zastosowanie się do regulaminu skutkować będzie zablokowaniem konta.


dla mnie to dziwne dosyć...

_________________
"Czekając na idealny moment, możesz nigdy nie rozpocząć dzieła. Zaczynaj już! Zaczynaj tam, gdzie jesteś i jako ten, kim jesteś" - H. Jackson Brown


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Regulamin
Post: piątek, 19 lis 2010, 07:59 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek, 26 gru 2008, 00:00
Posty: 5892
Lokalizacja: Bydgoszcz-Fordon
Dla czego dziwne? Chodzi o osoby, które logują się pod różnymi nazwami użytkowników po to tylko aby umieścić w swoim profilu lub podpisie adres strony. O ile się nie mylę taki zabieg ma wyłącznie na celu pozycjonowanie stron www.
Oczywiście punkt 10 nie dotyczy stron niekomercyjnych, czyli w naszym rozumieniu takich, które są nie wyłącznie nastawione na osiąganie zysku.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Regulamin
Post: piątek, 19 lis 2010, 15:04 
Offline
BSMZ Bunkier
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek, 16 gru 2008, 00:00
Posty: 6985
Ewing pisze:
Oczywiście punkt 10 nie dotyczy stron niekomercyjnych, czyli w naszym rozumieniu takich, które nie są wyłącznie nastawione na osiąganie zysku.


no ok
już się nie czepiam

_________________
"Czekając na idealny moment, możesz nigdy nie rozpocząć dzieła. Zaczynaj już! Zaczynaj tam, gdzie jesteś i jako ten, kim jesteś" - H. Jackson Brown


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Regulamin
Post: piątek, 25 lis 2011, 22:42 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek, 26 gru 2008, 00:00
Posty: 5892
Lokalizacja: Bydgoszcz-Fordon
Do regulaminu forum dodany został punkt 12.
Takie rozwiązanie jest niestety konieczne ze względu na bardzo dużą liczbę spamerów i automatów rejestrujących się codziennie na forum. Pozwoli nam to na automatyczne usuwanie wszystkich kont, które zostały założone niezgodnie z celem funkcjonowania tego forum.
W imieniu administratorów forum z góry przepraszam za ewentualne niedogodności.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Regulamin
Post: niedziela, 12 maja 2013, 19:21 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek, 26 gru 2008, 00:00
Posty: 5892
Lokalizacja: Bydgoszcz-Fordon
Do regulaminu został dodany kolejny punkt:

13. Wstawiając zdjęcia na forum należy korzystać z opcji "Dodaj plik", zapisując je w ten sposób bezpośrednio na serwerze Stowarzyszenia. Wyjątkiem są zdjęcia linkowane z innych stron / forów (w tym przypadku konieczne jest podanie źródła ich pochodzenia).

Na początku będziemy się grzecznie przypominać osobą, które nie będą się do niego stosowały. Później posty naruszające ten punkt regulaminu będą kasowane.
Takie rozwiązanie zostaje wprowadzone dla dobra forum i osób z niego korzystających. Jak wiemy fotki z darmowych hostingów lubią znikać, a co za tym idzie treść poszczególnych wątków traci sens.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Regulamin
Post: sobota, 21 lis 2015, 18:22 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek, 26 gru 2008, 00:00
Posty: 5892
Lokalizacja: Bydgoszcz-Fordon
Od dnia dzisiejszego zmieniają się obowiązujące zasady porządkowe:

1. Administrator oraz moderatorzy za każde naruszenie powyższego regulaminu wystawia użytkownikowi ostrzeżenie informując Go o punkcie regulaminu, który naruszył. Ostrzeżenie jest ważne przez 90 dni
2. Przy trzecim ostrzeżeniu widocznym na koncie użytkownika, konto jest blokowane na okres 1 miesiąca, a profil przypisywany jest czasowo do grupy "Banici".
3. Osobie, której konto zostało zablokowane, zabrania się zakładania nowego konta. Nieprzestrzeganie tego punktu skutkuje całkowitym zablokowaniem dostępu do forum.
4. Administrator ma prawo usunąć konto użytkownika w przypadku rażącego naruszenia regulaminu (spam, bot, zdublowane konta, itp.).
5. Posty i wątki naruszające regulamin, prawo lub dobre obyczaje będą edytowane, przenoszone lub kasowane przez moderatorów.
6. Zastrzeżenia do działań moderatorów należy zgłaszać poprzez prywatną wiadomość do administratora. Moderatorzy nie mają prawa zmieniać decyzji innych moderatorów.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Regulamin
Post: sobota, 21 lis 2015, 19:47 
Offline
Gość
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota, 23 sty 2010, 19:51
Posty: 1854
Będą też nocne zatrzymania?
Czy raczej o świcie?
Niezależność Moderatorów? Może raczej Trybunał Moderatorów?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Regulamin
Post: sobota, 21 lis 2015, 19:49 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek, 26 gru 2008, 00:00
Posty: 5892
Lokalizacja: Bydgoszcz-Fordon
To ma być jakaś aluzja?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Regulamin
Post: poniedziałek, 20 lis 2017, 20:43 
Offline
Gość
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota, 24 kwie 2010, 09:03
Posty: 50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Z praktyki innych forów, na których się udzielam lub udzielałem (także w charakterze moderatora) wtrącę się, że takie zapisy są standardem i są potrzebne dla utrzymania porządku, zresztą są tylko uporządkowaniem i spisaniem zasad, które na każdym sensownym forum są w praktyce realizowane.

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
       
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group