Forum Bydgoskiego Stowarzyszenia Miłośników Zabytków "BUNKIER"

UWAGA: W przypadku problemów technicznych z forum lub problemów z rejestracją prosimy o kontakt pod adresem: forum@bsmz.org lub prosimy pisać w dziale "POMOC" (dział ten nie wymaga rejestracji).
Dzisiaj jest czwartek, 28 mar 2024, 21:49

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: niedziela, 26 maja 2013, 18:03 
Offline
Gość

Rejestracja: czwartek, 17 sty 2013, 03:02
Posty: 29
Witam.
Z góry muszę powiedzieć, że nie znam się na tym, co za chwile opiszę, a swoje tezy opieram na domysłach i zdobytych materiałach.

A więc na początek trochę rozwiązań zagadek:
viewtopic.php?f=34&t=5258
To przewód łącznościowy- ołowiany płaszcz, w środku kilkadziesiąt żył w papierowej osnowie.



viewtopic.php?f=34&t=3559
viewtopic.php?f=34&t=4726

To 2 takie same obiekty, a na terenie JW 2946 (Okręgowa Składnica Uzbrojenia i Amunicji) na Osowej jest taki sam z pełnym wyposażeniem. Obiekty te to tzw. "kablownie", znajdowały się tam połączenia(rozdzielnie) w/w przewodów, a także zawory do wymiany "żelu" znajdującego się w przewodach. Ze zdobytego dziennika wejść wynika, że w kablowniach przeprowadzane były regularne badania i konserwacje (mierzenie wilgotności, temperatury, wypompowywanie wody, malowanie i owa "wymiana żelu").
Tym przewodem z moich obserwacji były połączone wszystkie JW w okolicy, a na pewno JW w Krąpiewie, Osówcu, Osowej Górze, Kruszynie.
Jak będę miał więcej czasu to może wrzucę foty.
PZdr


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela, 26 maja 2013, 20:39 
Offline
Gość
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela, 26 maja 2013, 20:20
Posty: 101
Jeżeli Wino się nie obrazi to fotki mogę zapodać.
Byliśmy tam razem a ja robiłem zdjęcia.

_________________
saper.lucim@wp.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek, 27 maja 2013, 09:01 
Offline
BSMZ Bunkier

Rejestracja: wtorek, 7 cze 2011, 20:47
Posty: 174
Lokalizacja: Wabrzezno
wino39 pisze: