Forum Bydgoskiego Stowarzyszenia Miłośników Zabytków "BUNKIER"
https://forum.bsmz.org/

Regulamin
https://forum.bsmz.org/viewtopic.php?f=25&t=613
Strona 1 z 1

Autor:  aleks [ poniedziałek, 29 cze 2009, 09:11 ]
Tytuł:  Regulamin

Regulamin korzystania z forum

1. Wszelkie materiały, informacje, pliki, rysunki, zdjęcia itp. dostępne na niniejszym forum nie mogą być publikowane i rozprowadzany w żadnej formie bez pisemnej zgody.

2. Korzystając z tego forum zobowiązujesz się nie obrażać użytkowników forum, nie zamieszczać na forum tekstów obraźliwych i nieetycznych oraz nie publikować materiałów o treści wulgarnej lub sprzecznej z prawem.

3. Nick nie może zawierać w sobie adresu strony www oraz nie może być dłuższy niż 12 znaków.

4. Pisząc nową wiadomość - sprawdź czy wnosi ona coś do dyskusji oraz czy nie odbiega ona od tematu wątku. Niemile widziane jest pisanie postów w stylu "zgadzam się" i koniec lub powtarzanie argumentów.

4. Wszelkie błędy na forum należy zgłaszać administratorom forum.

5. Pisz poprawnie stylistycznie, gramatycznie i ortograficznie. Wyrazy składaj w całe zdania, aby czytający zrozumiał bez wysiłku i za pierwszym razem, o co Ci chodzi. Jednak nie tolerowane będzie publiczne zwracanie uwagi na ortografie innych forumowiczów (od tego są prywatne wiadomości). Jeżeli szanujesz czas i wiedzę innych użytkowników Forum i chcesz od nich otrzymać odpowiedź, zadbaj o schludny i poprawny ortograficznie wygląd swojej wiadomości. Dopuszczamy pisanie bez polskich liter.

6. Zdjęcia na forum nie powinny przekraczać rozmiarów standardowych wiadomości czyli 800 x 600.

7. Nie używaj avatarów większych niż 100x100.

8. Stosuj się do poleceń administratorów i moderatorów.

9. Osoby chcące zamieszczać na forum informacje o planowanych wydarzeniach proszone są o kontakt z administracją forum memberlist.php?mode=leaders.

10. Zabrania się umieszczania w swoim profilu lub podpisie adresów www stron o charakterze komercyjnym, a także innych stron, które w jakikolwiek sposób naruszają obowiązujące w Polsce prawo, dobre obyczaje, itp. Wszelkie działania mające na celu pozycjonowanie stron są zabronione, a konta użytkowników naruszających ten zapis będą usuwane bez ostrzeżenia.

11. Umieszczanie na forum treści prywatnej korespondencji lub jej fragmentów bez zgody obu stron jest zabronione. Osoby otrzymujące za pośrednictwem forum spam lub obraźliwe treści proszone są o ich przesyłanie bezpośrednio do administratorów / moderatorów. Na tej podstawie podejmowane będą dalsze kroki.

12. Każdy z nowych użytkowników zaraz po zarejestrowaniu musi napisać choć jeden post (wystarczy zwykłe "witam" w dziale "o sobie") w przeciwnym razie konto zostanie usunięte i konieczna będzie ponowna rejestracja.

13. Wstawiając zdjęcia na forum należy korzystać z opcji "Dodaj plik", zapisując je w ten sposób bezpośrednio na serwerze Stowarzyszenia. Wyjątkiem są zdjęcia linkowane z innych stron / forów (w tym przypadku konieczne jest podanie źródła ich pochodzenia).

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników forum. Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treść opinii.

Zasady porządkowe

1. Administrator oraz moderatorzy za każde naruszenie powyższego regulaminu wystawia użytkownikowi ostrzeżenie informując Go o punkcie regulaminu, który naruszył. Ostrzeżenie jest ważne przez 90 dni
2. Przy trzecim ostrzeżeniu widocznym na koncie użytkownika, konto jest blokowane na okres 1 miesiąca, a profil przypisywany jest do grupy "Banici".
3. Osobie, której konto zostało zablokowane, zabrania się zakładania nowego konta. Nieprzestrzeganie tego punktu skutkuje całkowitym zablokowaniem dostępu do forum.
4. Administrator ma prawo usunąć konto użytkownika w przypadku rażącego naruszenia regulaminu (spam, bot, zdublowane konta, itp.).
5. Posty i wątki naruszające regulamin, prawo lub dobre obyczaje będą edytowane, przenoszone lub kasowane przez moderatorów.
6. Zastrzeżenia do działań moderatorów należy zgłaszać poprzez prywatną wiadomość do administratora. Moderatorzy nie mają prawa zmieniać decyzji innych moderatorów.


Niniejszy regulamin może ulec zmianom

Autor:  GrapHite [ poniedziałek, 31 maja 2010, 16:21 ]
Tytuł:  Re: Regulamin

moja propozycja jest taka:
w działach "PLANOWANE IMPREZY", "FOTORELACJE", "ODBYŁO SIĘ" przy umieszczaniu wątków umieszczać w tytule datę na piereszym miejscu według szablonu :arrow: DD. MM. RRRR

Autor:  bunkier [ poniedziałek, 31 maja 2010, 23:14 ]
Tytuł:  Re: Regulamin

Taka forma wprowadza chaos. Wystarczy tytuł który ma zachęcić do otwarcia wątku i odczytania wszelkich informacji m.in. daty.

Autor:  Ewing [ czwartek, 18 lis 2010, 19:31 ]
Tytuł:  Re: Regulamin

W związku z nasilającym się na forum procederem spamowania, które przybiera różne formy, do regulaminu forum został wprowadzony nowy punkt (10).
Wszystkie osoby, które w tej chwili naruszają ten punkt, proszone są o usunięcie adresów www ze swoich podpisów i profili do 01.12.2010. Po tym terminie nie zastosowanie się do regulaminu skutkować będzie zablokowaniem konta.

W weekend do wszystkich użytkowników naruszających ten punkt zostanie przesłane przypomnienie na PM.

-- czwartek, 18 lis 2010, 23:07 --

I jeszcze jeden nowy punkt regulaminu (11) ;)

Autor:  GrapHite [ czwartek, 18 lis 2010, 22:34 ]
Tytuł:  Re: Regulamin

Ewing pisze:
...proszone są o usunięcie adresów www ze swoich podpisów i profili do 01.12.2010. Po tym terminie nie zastosowanie się do regulaminu skutkować będzie zablokowaniem konta.


dla mnie to dziwne dosyć...

Autor:  Ewing [ piątek, 19 lis 2010, 07:59 ]
Tytuł:  Re: Regulamin

Dla czego dziwne? Chodzi o osoby, które logują się pod różnymi nazwami użytkowników po to tylko aby umieścić w swoim profilu lub podpisie adres strony. O ile się nie mylę taki zabieg ma wyłącznie na celu pozycjonowanie stron www.
Oczywiście punkt 10 nie dotyczy stron niekomercyjnych, czyli w naszym rozumieniu takich, które są nie wyłącznie nastawione na osiąganie zysku.

Autor:  GrapHite [ piątek, 19 lis 2010, 15:04 ]
Tytuł:  Re: Regulamin

Ewing pisze:
Oczywiście punkt 10 nie dotyczy stron niekomercyjnych, czyli w naszym rozumieniu takich, które nie są wyłącznie nastawione na osiąganie zysku.


no ok
już się nie czepiam

Autor:  Ewing [ piątek, 25 lis 2011, 22:42 ]
Tytuł:  Re: Regulamin

Do regulaminu forum dodany został punkt 12.
Takie rozwiązanie jest niestety konieczne ze względu na bardzo dużą liczbę spamerów i automatów rejestrujących się codziennie na forum. Pozwoli nam to na automatyczne usuwanie wszystkich kont, które zostały założone niezgodnie z celem funkcjonowania tego forum.
W imieniu administratorów forum z góry przepraszam za ewentualne niedogodności.

Autor:  Ewing [ niedziela, 12 maja 2013, 19:21 ]
Tytuł:  Re: Regulamin

Do regulaminu został dodany kolejny punkt:

13. Wstawiając zdjęcia na forum należy korzystać z opcji "Dodaj plik", zapisując je w ten sposób bezpośrednio na serwerze Stowarzyszenia. Wyjątkiem są zdjęcia linkowane z innych stron / forów (w tym przypadku konieczne jest podanie źródła ich pochodzenia).

Na początku będziemy się grzecznie przypominać osobą, które nie będą się do niego stosowały. Później posty naruszające ten punkt regulaminu będą kasowane.
Takie rozwiązanie zostaje wprowadzone dla dobra forum i osób z niego korzystających. Jak wiemy fotki z darmowych hostingów lubią znikać, a co za tym idzie treść poszczególnych wątków traci sens.

Autor:  Ewing [ sobota, 21 lis 2015, 18:22 ]
Tytuł:  Re: Regulamin

Od dnia dzisiejszego zmieniają się obowiązujące zasady porządkowe:

1. Administrator oraz moderatorzy za każde naruszenie powyższego regulaminu wystawia użytkownikowi ostrzeżenie informując Go o punkcie regulaminu, który naruszył. Ostrzeżenie jest ważne przez 90 dni
2. Przy trzecim ostrzeżeniu widocznym na koncie użytkownika, konto jest blokowane na okres 1 miesiąca, a profil przypisywany jest czasowo do grupy "Banici".
3. Osobie, której konto zostało zablokowane, zabrania się zakładania nowego konta. Nieprzestrzeganie tego punktu skutkuje całkowitym zablokowaniem dostępu do forum.
4. Administrator ma prawo usunąć konto użytkownika w przypadku rażącego naruszenia regulaminu (spam, bot, zdublowane konta, itp.).
5. Posty i wątki naruszające regulamin, prawo lub dobre obyczaje będą edytowane, przenoszone lub kasowane przez moderatorów.
6. Zastrzeżenia do działań moderatorów należy zgłaszać poprzez prywatną wiadomość do administratora. Moderatorzy nie mają prawa zmieniać decyzji innych moderatorów.

Autor:  Hrab [ sobota, 21 lis 2015, 19:47 ]
Tytuł:  Re: Regulamin

Będą też nocne zatrzymania?
Czy raczej o świcie?
Niezależność Moderatorów? Może raczej Trybunał Moderatorów?

Autor:  Ewing [ sobota, 21 lis 2015, 19:49 ]
Tytuł:  Re: Regulamin

To ma być jakaś aluzja?

Autor:  MikeKilo [ poniedziałek, 20 lis 2017, 20:43 ]
Tytuł:  Re: Regulamin

Z praktyki innych forów, na których się udzielam lub udzielałem (także w charakterze moderatora) wtrącę się, że takie zapisy są standardem i są potrzebne dla utrzymania porządku, zresztą są tylko uporządkowaniem i spisaniem zasad, które na każdym sensownym forum są w praktyce realizowane.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/